Menu & Review Dailybox – Foodprint Grand Indonesia

Dailybox – Foodprint Grand Indonesia


Lokasi dan Kontak

Grand Indonesia West Mall, Lt 5 FoodPrint, Jl. M.H. Thamrin, Kb. Melati, Kecamatan Tanah Abang, Kota Jakarta Pusat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 14430, Indonesia Located in: Grand Indonesia

Daging Sapi

6285715323265

Rp10.000 – Rp53.000


Jam Buka
Selasa 10AM–10PM
Rabu 10AM–10PM
Kamis 10AM–10PM
Jumat 10AM–10PM
Sabtu 10AM–10PM
Minggu 10AM–10PM
Senin 10AM–10PM

Review

3.6

I ordered the chicken with basil leaves. It taste great, egg was a bit overcooked. Waiting time is also not really long. You can also use 40% gopay discount.

The worst service ever. The waitress is not serve patiently and they just talk behind the customer. The service take a long time. I wait until 35 mins till just 1 box already serve to me. The other customer were angry too but they dont mind to say sorry to all customer. The worst service ever.

Waiting time is too long. I heard that they only have one stove. Seriously ?

We got the orange chicken box, egg was overcooked and the chicken itself was delicious, wish there was some sauce that came with it.

Hello peeps! Kalo kalian lagi di foodcourt GI yg lantai 5, mampir deh cobain menu disini. Ya emang terlihat biasa, gue pun mutusin beli makanan disini setelah 3x scroll hehehe. Gue disini order “KAARAGE SALTED EGG”, ayamnya empuk, renyah dan bumbunya tetap berasa ga pelit. Disini tuh salted egg yang agal kering gitu. Ntaps siiih. Dan…. di dekat kasir tersedia 3jenis sambel yg bisa kalian bebas ambil, eits! Tapi dihabiskan yoo. Menurut gue sambel baladonya yg kurang nendang hehe. Oiyaaa minusnya disini tuh telornya cakep dan terlihat setengah mateng. Padahal tuh no!!!! Telurnya matang dan sudah dingin huhu. Oiya disini lengkap dengan tumis baby corn&buncis. Selamat mencobaaa. Aku sih ok sama salted eggnya hihi





Daftar Menu

Menu

Harga

Ayam Geprek Balado + Ice Tea 38.000
Ayam Geprek Sambal Matah + Ice Tea 38.000
Ayam Geprek Sambal Ijo + Ice Tea 38.000
Dory Teriyaki 45.000
Dory Blackpepper 45.000
Dory Blackpepper 45.000
Dory Salted Egg 45.000
Dory Curry 45.000
Orange Chicken 42.000